Al Jazeera v ognju za ponovno spodbujanje #AntiSemitic vsebine

| Lahko 20, 2019

Al Jazeera je bila prisiljena izbrisati videoposnetek, ki je trdil, da so Judje »izkoriščali holokavst« in da je Izrael »največji upravičenec genocida«. Videoposnetek, ki ga je objavil spletni arabski kanal AJ +, je bil odstranjen šele potem, ko je bil na spletu ogrožen in ogorčen, piše Louis Auge.

Antisemitska vsebina je pokazala, da je židovska skupnost dostopala do "finančnih virov in medijskih institucij", kar je pomenilo, da je lahko "namenila posebno pozornost" trpljenju Judov, in trdil, da so "odškodnine, ki jih je prejel Izrael, bile" nesorazmerno “po holokavstu.

Al Jazeera je odstranil videoposnetek in izdal kratek zapis, v katerem je trdil, da je videoposnetek »kršil uredniške standarde omrežja«, vendar ne daje večje obtožbe. Dve novinarji, ki sta sodelovali v produkciji vsebine, sta bili po mnenju mreže tudi prekinjeni.

Številni komentatorji in spletni uporabniki so hitro opozorili, da to ni prvič, da je katarsko državno omrežje objavilo antisemitsko ali ekstremistično vsebino. Namesto enkratnega, so opozorili, je ta zadnji dogodek le še ena epizoda v dolgotrajni seriji vprašljive in ekstremistične vsebine, ki jo oddaja arabski kanal Al Jazeire.

Predstavnik izraelskega zunanjega ministrstva Emmanuel Nahshon je dejal, da je video predstavljal "najhujšo vrsto škodljivega zla" in dodal, "da tako Al Jazeera izpira mlade v arabskem svetu in ohranja sovraštvo do Izraela in Judov." Netanyahu je Al Jazeera omenil kot "spodbujanje propagandnega stroja". Na Twitterju je veliko uporabnikov, vključno s sinom ameriškega predsednika Donalda Trumpa, Donald Trump Jr, ki je na Facebooku pozval, naj AJ + prepove "odkrito objavljanje videoposnetkov o zanikanju holokavsta".

Od izbrisa videa je prav tako prišlo do spoznanja, da je eden od novinarjev, vključenih v video, Marah Elwadia, objavil antisemitske tvite že 2012. Ena od teh tweetov je vsebovala hashtag "#fuckjews".

To razkritje je nadalje postavilo pod vprašaj resnične „uredniške standarde“ kanala. Da je bil videoposnetek izbrisan šele po tem, ko so socialni mediji utrpeli še več špekulacij glede tega, kaj pomenijo ti standardi.

Mnogi uporabniki so izrazili tudi zaskrbljenost glede tega, kako bi video lahko prešel skozi plasti uredniškega nadzora, ne da bi se pojavili resni pomisleki glede očitno antisemitske vsebine, ki jo je vsebovala.

Ti uredniški standardi so bili že prej postavljeni v resno vprašanje. V 2009u je bil duhovnik muslimanskega bratstva Yusuf al-Qaradawi predstavljen na Al Jazeeri, ki je hvalila Hitlerja, ker je storil holokavst. Isti duhovnik je prejšnji teden ugotovil, da je napisal uvod za aplikacijo "Euro Fatwa", ki je vsebovala antisemitski jezik in kasneje Google je prepovedal za kršenje smernic sovražnega govora in žaljive vsebine.

V nedavnem, v 2017, je angleški kanal Al Jazeera objavil in nato izbrisal antisemitsko risanko, ki je domnevala, da je židovska zarota zanikala podnebne spremembe.

Zadnji dogodek se zgodi v času naraščajoče zaskrbljenosti, da bodo na Zahodu delovale državne novice. Združeno Kraljestvo prepovedana Iranska Press TV zaradi pomislekov, da so se njene uredniške odločitve sprejemale v Teheranu in ne v Londonu; in bilo je poročali da se je Press TV zdaj »zaustavil« na Googlovih platformah, vključno z YouTubom in Gmailom.

UK Media regulator, Ofcom, tudi potrjena ta mesec je izvedla preiskavo Kitajske globalne televizijske mreže (CGTN), mednarodnega kanala novic Kitajske centralne televizije (CCTV), ki bi lahko videli, da se srečuje s podobno usodo za Press TV.

Očitno bo, če bo ta najnovejši primer antisemitizma, ki ga bo javno objavil Al Jazeera, sprožil preiskave in obnovil pozive, da britanski in evropski voditelji ukrepajo proti kanalu.

Komentarji

Facebook komentarji

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

Kategorija: Frontpage, Politika, Vera

Komentarji so zaprti.