Povežite se z nami

Ukrajina

Ukrajinski poslanec Geo Leros poziva k preiskavi plačil ukrajinskim oligarhom za produkcijo enotnega TV maratona

DELITI:

objavljeno

on

Ukrajinske oblasti uvajajo še en državni televizijski kanal, medtem ko so neodvisni televizijski kanali v državi dejansko prepovedani.

Vidni ukrajinski poslanec Geo Leros (sliki) je to rekel na svojem video kanal, obtožuje ukrajinske oblasti monopolizacije televizijskega oddajanja v Ukrajini.

Spomnimo, da je neodvisno televizijsko oddajanje v Ukrajini od začetka invazije ruskih čet tako rekoč prepovedano. Vsi kanali prenašajo enoten TV maraton, za katerega TV kanalom nakaže sredstva država. 

Leros trdi, da je bilo več kot 20 milijonov dolarjev nakazanih televizijskim kanalom v lasti ukrajinskih oligarhov Kolomoyskyya, Firtasha in Pinchuka za produkcijo maratona. 

Opozoriti je treba, da Združeni maraton po mnenju ukrajinske opozicije nima le znakov cenzure, ampak tudi korupcije. 

Lansko jesen so preiskovalci neodvisnega medija Bihus.Info odkrili, da je blok novic za TV maraton produciralo podjetje Kinokit, ki je povezano z namestnikom vodje urada ukrajinskega predsednika Kirilom Timošenkom. Gre za neposredno vmešavanje oblasti v uredniško politiko medija.

Poleg teletona obstaja tudi državni televizijski kanal Freedom, ki v nasprotju z zakonom oddaja v ruskem jeziku. Obstaja tudi državni televizijski kanal Rada. Obstaja kanal, ki se financira iz državnega proračuna - Suspilne.

oglas

In prejšnji teden so se ukrajinske oblasti odločile ustanoviti še en državni televizijski kanal, Army TV.

Po drugi strani so bili opozicijski televizijski kanali, kot sta Pryamiy in Espreso, ki jih nadzoruje nekdanji predsednik Petro Porošenko, izrinjeni iz etra in se predvajajo samo na YouTubu.

Leros trdi, da se Ukrajina spreminja v nedemokratično državo.

Delite ta članek:

EU Reporter objavlja članke iz različnih zunanjih virov, ki izražajo širok razpon stališč. Stališča v teh člankih niso nujno stališča EU Reporterja.

Trendi